Bruno schreefColonstaat hij dan ergens te koop ?
Op marktplaats staat er eentje te koop, gloednieuw afgaand op de foto.
http://link.marktplaats.nl/402822936

Bruno schreefColonstaat hij dan ergens te koop ?



Voor die prijs zou ik 'm ook liever verkopen dan in het rek hebben liggen. Liefhebber of niet.Bruno schreefColonzeer straf, wat een juweeltje en zo zeldzaam. Er staat bij "voor de echte liefhebber"....is de verkoper dat dan niet, anders doe je dit toch niet weg....


Carl schreefColon Voor die prijs zou ik 'm ook liever verkopen dan in het rek hebben liggen. Liefhebber of niet.

etienne schreefColonoh ik meende dat die advertentie van powerman washeb ik me dan vergist






Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.