Maupie schreefColonConclussie ik heb een k&n filter besteld..
Iemand nig tips over het plaatsen van de paddestoel??
Hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt, ik heb er 1 te koop die 1 uur op de auto heeft gezeten.

Maupie schreefColonConclussie ik heb een k&n filter besteld..
Iemand nig tips over het plaatsen van de paddestoel??


Maupie schreefColonDas dan zonde van de euro's geweest 150 moet het gaan kosten..
{achteraf kijk men een koe in de kont}




Maupie schreefColonIk had het over het filter, of je nog tips had hoe je hem het beste kan plaatsen..


Maupie schreefColonEn wat doe je dan met het oude luchtfilter bakje. moet je dat weg schroeven??

jaapieooo schreefColon[ja dat is jammer, ik had hem sowieso al voor 60 euro minder, nieuw in de doos, maar goed. Leed is geschied






ovi schreefColonEn ondertussen nog steeds niet gevonden wat het probleem is?

.Men pretendeert dat het rijden met een open lucht filter het verbruik van de auto moet doen afnemen. Bij mij in ieder geval niet. Het geluid is verslavend.. Dus het gas moet zo vaak en zover mogelijk naar beneden. Ik lijk wel een tiener in een golf gti.Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.