Besluit : het komt dik in orde!!!
Daar twijfelen wij niet aan maar ik moet wel zeggen dat Bruno er afgepeigerd uitziet.
Goed werk mannen, dikke duim


Murphy schreefColonBesluit : het komt dik in orde!!!
Daar twijfelen wij niet aan maar ik moet wel zeggen dat Bruno er afgepeigerd uitziet.![]()
Goed werk mannen, dikke duim




Bruno schreefColonTja, ik had wel meer volk verwacht gisteren. Ik had voorzien voor een 6-tal mensen, maar om de één of de andere reden, waren we maar met 2. en heu, bewijs dat het weeral laat was, zie je inderdaad aan mijn ogen, die op half zeven staan.
![]()
Rolkooi is maandag binnen, en t'is wachten tot we het frame van een stoel hebben, die Paul had liggen. Binnen kunnen we dus even niet verder, maar werk is er alvast genoeg.
Bedankt Ronald, alweer voor de hulp en het verslagje.
Met een beetje geluk, qua tijdsbestek, kunnen we zondag alweer verder, alhoewel een nieuw werk zich opdringt : De ZT-T zijn koppeling zou moeten vervangen worden.... en dat is geen klein werkje (uitlaat eronderuit, subframe er onderuit en dus stuurhuis los, versnellingsbak er onderuit, koppelingsplaat, drukgroep, druklager vervangen en alles er weer onder......):evil: Voor de Kempenrit gaat hij terug bollen, dat is mijn streefdoel.


MGF schreefColonGa je buiten de veren ook de dempers vervangen trouwens? Ik ken wel een Rover 200 die het oude setje veren en dempers wel kan gebruiken namelijk.




Bruno schreefColon Erik, Roland : Goed gedaan !

ErikB schreefColon 't Is Ronald
ErikB schreefColonUiteraard waren we ook volledig klaar om het seatframe, door Paul ons al meermaals beloofd, te plaatsen. Broodnodig want zolang de OMP kuip niet kan vastgezet worden, kan er niet getest worden. Van Paul en z'n seatframe geen spoor, ondanks alle PB's en GSM oproepen.

Bruno schreefColonErikB schreefColon 't Is Ronald
Nee, t'is Rodilon !ErikB schreefColonUiteraard waren we ook volledig klaar om het seatframe, door Paul ons al meermaals beloofd, te plaatsen. Broodnodig want zolang de OMP kuip niet kan vastgezet worden, kan er niet getest worden. Van Paul en z'n seatframe geen spoor, ondanks alle PB's en GSM oproepen.
Tja, "een Polleke doen" zeker, zoals ze zeggen![]()


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.