Vandaag heeft de wagen op de weegschalen gestaan. Voordat we dat echter deden, waren de heren van Proflex niet onder de indruk van de hardheid van mijn schokdempers. Levensgevaarlijk op track was dan ook hun oordeel. Ik dacht even dat we er aan waren voor de moeite. Proflex schokdempers rukten aan, maar van duizenden euro's voor 4 schokdempers word je niet vrolijk (ze kosten 1600 euro/stuk)

.
Gelukkig, waren de AVO's goed af te stellen, en na wat regelwerk, was de wagen plots al van een heel andere "league". Na het uitwegen konden we hier en daar nog wat winnen, dus ik denk dat de wagen heel anders gaat performen op track, nu woensdag....
Tussenhaakjes, de wagen weegt op dit moment 980 kg met een halve tank benzine (1054 kg, incl bestuurder

). Hier kan nog met heel kleine ingrepen gemakkelijk 30 kg af, dus we weten wat te doen.

