BUTTON_POST_REPLY 492 berichten
Rename Daytona groupbuy
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » do feb 08, 2007 12:13 am

Brooklands in een ander topic schreefColon...
    Wat schets mijn verbazing tijdes de proefrit met de Daytona! Het lampje gaat weer branden. :?

Vertel, vertel, vertel! :D
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » do feb 08, 2007 12:14 am

noemen ze je al Johnny Ad? ;)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » do feb 08, 2007 12:28 am

Remieme schreefColonnoemen ze je al Johnny Ad? ;)

Nee :?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma feb 12, 2007 11:29 pm

Hoe bevalt de Daytona, Ad? :)
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma feb 12, 2007 11:36 pm

MGF schreefColonHoe bevalt de Daytona, Ad? :)

Bevalt prima, mooie diepe sound maar niks niet overdreven. De ronde eindpijpen zijn ongeveer een halve centimeter groter dan de originele. Als het je vader nog stoort (het geluid) zou ik maar snel weer een cat plaatsen. Het monteren ging ook vlot. Het lukte om de oude (met vastgelaste eindpijpen) zonder demontage van de bumper te verwijderen.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma feb 12, 2007 11:45 pm

Brooklands schreefColonBevalt prima, mooie diepe sound maar niks niet overdreven. De ronde eindpijpen zijn ongeveer een halve centimeter groter dan de originele. Als het je vader nog stoort (het geluid) zou ik maar snel weer een cat plaatsen. Het monteren ging ook vlot. Het lukte om de oude (met vastgelaste eindpijpen) zonder demontage van de bumper te verwijderen.

Mooi om te horen dat hij met kat een stuk gedempter is.

Met de hardtop er op is het geluid nu niet zo storend, maar als je buiten staat is het geluid nog steeds erg luid. M'n vader kreeg een paar dagen geleden de zoveelste opmerking van een collega met de vraag of zijn uitlaat stuk was. Ik denk dat we het nu lang genoeg hebben aangekeken, en aangezien hij jou goed bevalt is het nu zoeken naar een nieuwe kat.

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma feb 12, 2007 11:48 pm

MGF schreefColonIk denk dat we het nu lang genoeg hebben aangekeken, en aangezien hij jou goed bevalt is het nu zoeken naar een nieuwe kat.

Er zijn genoeg schadewagens dus een cat hoeft niet veel te kosten.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » wo feb 28, 2007 10:33 pm

Iemand iets van Cédric gehoord? Hij had ook een Daytona besteld en ontvangen. Ik had een bocht teveel en hij een bocht te weinig. Ik heb hem de bocht opgestuurd en een keurig bedankje gehad. Sindsdien heb ik niets meer van hem vernomen. :?:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do maart 01, 2007 5:39 pm

inderdaad al een tijd niet online gezien.. je kan hem eens belle, zijn nummer staat in de lijst van Coen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Cédric
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON zo apr 09, 2006 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Zedelgem [B]

door Cédric » zo maart 04, 2007 11:17 pm

Hello
    Met de Daytona is alles ok!
    Heb zelf een rvs cat-bypass gemaakt omdat de bouten van de cat kapot waren en ik ze er niet uit kreeg. Ik ben nu wel bezig met de bouten van de cat te verwijderen want ik zal hem terug monteren omdat ik de uitlaat iets te luid vind. De sound op zich is mooi, maar voor mij mag het iets stiller.
    MGF
    Brooklands
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » zo maart 04, 2007 11:27 pm

Cédric schreefColonHeb zelf een rvs cat-bypass gemaakt omdat de bouten van de cat kapot waren en ik ze er niet uit kreeg.

Oh, dan was het wel een klusje van meer dan een uur. Met de originele cat klinkt het beschaafd in ieder geval. Vandaag nog 100km gereden en ben zeer tevreden over de sound.
  • Cédric
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON zo apr 09, 2006 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Zedelgem [B]

door Cédric » ma maart 12, 2007 11:01 pm

Inderdaad, was een klus van een uur of 4 inclusief montage. Met de flenzen alleen ben ik een 2 tal uur bezig geweest. Ondertussen is de cat bypass er weer vanonder. Voor het milieu :) maar vooral om m'n gehoor te sparen. Vond het net iets te luid om elke dag mee onderweg te zijn. Klinkt veel beschaafder nu. Vanaf ongeveer 4500 rpm krijgt hij wel terug de klank alsof er geen cat tussen zit. Ideaal zoals het nu is dus.
    MGF
    Brooklands
BUTTON_POST_REPLY 492 berichten