Is alweer een tijd geleden dat we deze nog op het circuit hebben gezien... De velgen inderdaad mooi zwart maken, maar hij ziet er al top uit hoor verder.
Dat zijn dan inrij-kilometers .... maar 't zal inderdaad weer goed zijn als deze weer 't circuit op kan.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
De combi van de 2.0 en de kop geprept door de koppendokter zal een beest opleveren. Ik ben zeer benieuwd wat het gaat doen. Kan niet wachten als we hem gaan starten!
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011 Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012 Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Nee, ook voor een Elise (en dus ook voor de F/TF). Je hebt voor dat laatste een andere bocht nodig, en bij de F schijnt hij net tegen de beugel aan het subframe aan te komen, dus moet deze een klein beetje ingeklopt worden.
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
Verdorie, ik wist dat ik iets vergeten was! Ik ging even binnenspringen maar was zelf te druk bezig dus vergeten! Wanneer zijn jullie terug aant bricoleren?