


Bruno schreefColoneen heel stuk kleiner, en je zal het ook wel horen zeker ?

Cédric schreefColonWaarom zou het het oud type zijn bij de duitser? Ze maken hem toch al een hele tijd niet meer en die duitser moet ook bestellen bij MS




Remieme schreefColonze hebben de Phoenix al weer een maandje of 2 op hun site staan.
echter![]()
niet op voorraad
![]()
![]()
anders had ik de mijne bij hen besteld. Zal ook hun de nodige moeite kosten om in de schappen te krijgen ...

Bruce schreefColonJa maar je wil voor je hem koopt toch zeker weten dat je een mk3 koopt en niet een mk2.. tenminste degene die een Phoenix geluid willen..
Maar ff wachten tot Ad hem heeft geplaats en dan goed luisteren wat het is..

PatrickT schreefColonTof, hoe is de bestelling over het algemeen gegaan bij roadhouse? betaling mogenlijkheden e.d.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.