We zullen in de zomer wel zien hoe hij staat. Anders leg ik er wel een paar bakstenen in....


mailman schreefColon Ze refereerden zelfs naar dit forum en of ik dit als commentaar had meegekregen (en dat klopte).

mailman schreefColon@Bruno: Helemaal mee eens en had de druk ook doorgegeven bij BCC, maar adviseerden me sterk om toch gewoon op het oog te gaan en niet de druk aan te houden. Ze refereerden zelfs naar dit forum en of ik dit als commentaar had meegekregen (en dat klopte).
We zullen in de zomer wel zien hoe hij staat. Anders leg ik er wel een paar bakstenen in....

Bruno schreefColonGeen twijfel over de kunde van BCC, maar over dit onderwerp zullen ze toch nog even de zoekfunctie moeten gebruiken, want nergens wordt hier gezegd dat optisch juister is dan op druk, integendeel.






ErikB schreefColonHet is best aanneembaar waarom MG Rover de hoogte in cm's opgaf. Vele MG Rover garages hadden een hydragaspomp die reeds dienst had gedaan voor mini's, metro's, e.a. .... de betrouwbaarheid van het drukmetertje is misschien niet altijd even groot. Er kan minder fout gaan bij de nauwkeurigheid van een meetlint door de jaren heen.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.