


Bruno schreefColonNiet de kalssieke HGF symptomen ?




Tandi schreefColon./.. de "landrover "pakking monteren ....

Tandi schreefColonOke ! Weer wat geleerd.![]()
Maar welke pakking is dan de beste ? Bv de ( ook nog goedkopere )motorsportpakking van de Elise shop ?




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.