



Rick schreefColonVoor degene die zich "OV" inschrijven, moeten zich wel realiseren als ik definitief reserveer. Dat ze wel moeten komen of voor vervanging moeten zorgen om de kosten te dekken. Zouden jullie zo spoedig mogelijk kunnen laten weten of jullie kunnen. Anders maken we een reservelijst aan en dan kun je daar je naam op zetten.


.:bert:. schreefColonDan mag je mij op die reservelijst zetten, als die er komt.
Ik ben wel nieuwsschierig naar wat er nog inzit, maar als het die dag regent kom ik niet.....en da's nogal moeilijk om nu al te weten![]()









em-gee-efke schreefColonEten in het clubhuis
1. Bruno
2. Bruce
3. Rick
4. Jos
5. mrcarribean
6. Remco
7. Lucas
8. Erwin & Aline
Aangezien Erwin de nacht heeft en dus moet slapen en ik moet werken, komen wij wel graag naar 't Strandhuys om een hapje mee te eten.
Zal ik even in 't Strandhuys laten weten dat we op 21 november een hapje willen komen eten? Want met de winterperiode zijn ze maar beperkt open.
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.