Vandaag ook maar eens richting zolder afgezakt, en ondanks vervelende rugpijn, me toch maar eens in Ronald's BMW laten zaken. Eerst als bijrijder tijdens Ronald's sessie. Nu heb ik al ontelbare malen meegereden op circuit met allerlei racewagens en met enkele semi professionele piloten. Ik ben dus wel wat gewoon, maar t'moet gezegd, ik was aardig verast van Ronald's stuurmanskunsten. Lekker bijna op de limiet, soms wat driftend, mooi corrigerend, en sommige bochten echt perfect zoals het boekje het zou voorschrijven. Top, een goede aanwinst voor ons raceteam, die Ronald

. Daarna toch maar even zelf een sessie gedaan, met dezelfde BMW, en wederom was ik aardig verast, van hoe goed deze wagen remt, hoe gemakkelijk hij corrigeerbaar is, echt top !
Tegen het einde van de sessie, begon de routine er stilaan in te zitten, en dan was het rode vlag, net enkele toeren te snel...
Wel aardig in de spiegels kijken, want Race Porsches en Race Corvette's vullen je spiegels met 4 te gelijk soms, om dan je van je ideale lijn af te dwingen. Ook de Ferrari en KTM X-bow, Nissan GTR, waren een genot om tegen te komen op circuit... Tja t'was echt druk (er was haast geen parking te vinden achter de Paddock trouwens.)
Volgende maand beslist met de ZR, tussen al dat geweld !
edit : Ronald, je hebt toch meer foto's geschoten mag ik hopen.
