



ErikB schreefColonRick schreefColonErik,
kan je later nog opgeven of je aan de BBQ meedoet?
Zolang het voor 15 augustus betaald is, kan het nog allemaal. Ik krijg waarschijnlijk een punthoofd van alle lijstjes, inschrijmails, aanpassingen, enz... maar als de lijst op het internet uiteindelijk een verkeerd iets laat zien moet je het even laten weten.
:




mrcarribean schreefColonjawel ik sta erop
maar voor de BBQ heb ik voor 2 man betaald kunnen jullie daar even rekening mee houden aub.
Ofwel een wiellager ofwel een drijfstang maken mij het leven zuur bij de LHD

ErikB schreefColon@Carl: even uit een ander topic gevist:Ofwel een wiellager ofwel een drijfstang maken mij het leven zuur bij de LHD
't Zijn wel totaal verschillende dingen hé .... of bedoel je de lager(schalen) tss. drijfstang en krukas ?

Mr. Dj M. schreefColonOke goed nieuws! Ik kan er bij zijn![]()
We zullen de 22ste in de nacht thuis komen, dus nu nog vervoer....
Bruce, is er een mogelijkheid met jou mee te rijden? of matcht het uberhaupt niet met de plannen die je hebt?

Carl schreefColonErikB schreefColon@Carl: even uit een ander topic gevist:Ofwel een wiellager ofwel een drijfstang maken mij het leven zuur bij de LHD
't Zijn wel totaal verschillende dingen hé .... of bedoel je de lager(schalen) tss. drijfstang en krukas ?
sorry, ik bedoelde aandrijfas.

Mr. Dj M. schreefColonErg egoïstisch jamaar ik snap het
![]()
Heb Pieter al een sms gestuurd, maar die zit nu in Duitsland....
Zijn er nog meer mensen die zaterdag in de middag ergens vertrekken of zondag ochtend?
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.