

Ivan schreefColonDeelnemerslijst + buffetlijst zondag 27 juni
1. Lucas en Danielle + 2x buffet
2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
3. Julien en Huguette + 2x buffet
4. Frank (Knarf)
5. Jager
6. Ronald
7. Erwin en Aline + 2x buffet
8. Arjan
9. JohanQ
10.Peter en Arno
11.Remco
12.Carl + Marleen - 2x buffet
14.Albert
15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
16.Bruno (OV)
17.Paul en Pascale (OV)
18. Luc en Veerle + 2x buffet
19. Elton (OV)
20. Jos en Nathalie + 2x buffet
21. Mrcaribean (Paul)
22. VOP + 2x buffet
23. André Beckers + 2x buffet
24. Annick Wauters + 2x buffet
25. Toine Daamen
26. Dani Swerts + 2x buffet
27...... Aléalé






Ronald MG TF schreefColoncrazywolf schreefColonGaan precies weer veel mensen mee, is dit vergelijkbaar kwa rijstijl met de gooische rit?
Wel minder drempels hoop ik......


BlackFox schreefColonIs dit de Hapsengouwroute toevallig?
Zoja, heb deze een paar weken terug ook gereden, vertrekplaats was ook in Walshoutem, aankomst in Bilzen
Alleen wat te veel kasseiwegen naar mijn goesting
Eens zien of mijn copilote meekan de 27ste

crazywolf schreefColonRonald MG TF schreefColoncrazywolf schreefColonGaan precies weer veel mensen mee, is dit vergelijkbaar kwa rijstijl met de gooische rit?
Wel minder drempels hoop ik......
Uhm liefst wel ja... heb nog steeds mijn stabilisator stang niet hersteld
Maar heb hem wel iets meer druk op de bollen gegoven dus ligt ietsjes hoger nu
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.