http://www.shell.nl/home/content/nld/products_services/on_the_road/fuels/v_power_pkg/



RacingGreen schreefColonGisteren heb ik de sterke indruk gekregen dat mijn F echt wel wat beter optrekt nu met de K&N en de 52mm TB... Ik reed flink door op een stuk waar ik al 1000x ben langsgekomen. Zat aan 130 toen ik moest remmen. Er ligt daar een verkeersdrempel en die kwam veel te snel dichterbij! Ik had dus het gevoel dat ik op een even lang stuk een hogere snelheid haalde... Of is dit gewoon gevoelsmatig dankzij de harde sound?
Wie zal het zeggen...

RacingGreen schreefColonGisteren heb ik de sterke indruk gekregen dat mijn F echt wel wat beter optrekt nu met de K&N en de 52mm TB... Ik reed flink door op een stuk waar ik al 1000x ben langsgekomen. Zat aan 130 toen ik moest remmen. Er ligt daar een verkeersdrempel en die kwam veel te snel dichterbij! Ik had dus het gevoel dat ik op een even lang stuk een hogere snelheid haalde... Of is dit gewoon gevoelsmatig dankzij de harde sound?
Wie zal het zeggen...

Nem58 schreefColonRacingGreen schreefColonGisteren heb ik de sterke indruk gekregen dat mijn F echt wel wat beter optrekt nu met de K&N en de 52mm TB... Ik reed flink door op een stuk waar ik al 1000x ben langsgekomen. Zat aan 130 toen ik moest remmen. Er ligt daar een verkeersdrempel en die kwam veel te snel dichterbij! Ik had dus het gevoel dat ik op een even lang stuk een hogere snelheid haalde... Of is dit gewoon gevoelsmatig dankzij de harde sound?
Wie zal het zeggen...
Nu nog een mooie aftermarket uitlaat... dat maakt echt de pret compleet!
Ik reed lange tijd met K&N... toen uitlaat en gelijk erachteraan ttb.. heerlijk die sound

Rick schreefColonIk dacht dat je de getinte OEM achterlichten ging bestellen.

RacingGreen schreefColonRick schreefColonIk dacht dat je de getinte OEM achterlichten ging bestellen.
Ik ben uiteindelijk toch voor de andere gevallen... Heb ze op een paar foto's gezien en was meteen verkocht. De lexus lichten die ik heb besteld zijn ook getint, maar niet zo pikzwart als de getinte originele units.
Ben zeer benieuwd naar hoe mijn F er gaat uitzien

Powerman schreefColonnou nog Vpower er in en je bent helemaal niet meer te houden![]()
http://www.shell.nl/home/content/nld/products_services/on_the_road/fuels/v_power_pkg/




Mr. Dj M. schreefColonDie chromen zijn eigenlijk ook maar fout op een F of Tf, teveel lexus tuning hype en past eigenlijk alleen op een zilvere al moet het dan nog steeds je smaak zijn![]()
@Racing Green: Wij hebben op vakantie in de bergen wel degelijk verschil gemerkt met de 1.4 75 pk Megane (ja veel te kleine motor voor de Megane dus...), we konden een versnelling hoger de berg oprijden en het scheelde zo'n 10-20 km/uur. Ik zou zeggen probeer het eens! maar met de verschillen in prijs en het feit dat de Shell nu ook euro95 met adatief heeft is het te verwachte verschil tussen die twee erg klein! maar misschien wel de moeite waard dat te gaan tanken dan. Ik hoor al vele positieve verhalen dat mensen ook echt verder komen met de nieuwe euro 95.

Nem58 schreefColon
Hier mijn F met black lexus. Dit is nog wel een foto zonder derde remlicht en zonder Daytona. Deze twee items maken de achterkant nog stoerder. Zal even een nieuwe foto maken...
Hier de link voor grote foto: http://94.100.118.67/234150001-23420000 ... _Mh07.jpeg
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.