Nem58 schreefColonPrachtige auto heb je weer gekocht.
Zou je ons willen vertellen voor welk bedrag je de grijze TF hebt verkocht`?
Ik vind het ook echt een mooie uitvoering. Net even de velgen uitgebreid schoongemaakt en de auto gewassen en hij lijkt net nieuw. Echt geen krasje te bekennen. Hoop het zo te houden.
Wil deze auto eigenlijk ook zelf houden, dus hij gaat echt alleen voor een mooie prijs weg. De grijze TF is weggegaan voor 4800. Ja, minder dan verwacht, maar ik had de advertentie 1 dag op mp en net de kentekens binnen en iemand wilde hem al direct meenemen. Alles moest nog gedaan worden zoals nieuwe ruit, gat in softtop, v-snaar(wat uiteindelijk ook distributieriem vervangen betekende volgens de koper die bij een mg garage was langs geweest) maar hij wilde hem zo meenemen. Dit wordt niet het geval bij de huidige TF.
Zo stond de grijze er voor het laatst bij





