BUTTON_POST_REPLY 50 berichten
Autocontrole -> compleet gefaalt
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di apr 14, 2009 1:33 pm

Ooo nou ik hoop voor je dat ze voor 2000 euro toch wel even heel wat meer hebben gedaan dan er in je lijstje staat, want dat is wel heel duur betaald..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di apr 14, 2009 1:55 pm

Ian schreefColon Brasschaat raad ik aan en Heist den berg voor je MG.

Ja en als iedereen nu naar de keuring van heist op den berg komt, geraak ik nooit meer door de controle met mijn MG, omdat ze nu nog wat onwetend zijn :roll:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

door Ian » di apr 14, 2009 2:00 pm

@ Bruce, kan zijn dat ik een paar zaken heb overgeslagen maar veel is het toch niet. Het is ook de verzekering en de tax die ervoor zorgen dat het 2600 enz euro is.

@ bruno, tja iedereen moet wachten bij de keuring maar je moet maar eens zelf naar deurne gaan. Ze zitten je gewoon met een grijns te pakken en je kunt er niets aan doen. Voor die co bv, ze rammen maar ik bedoel rammen gewoon die pijp in de uitlaat ipv het rustig erin te steken maar neen hoor. Zou jij dat graag hebben als ze met een zware sjok dat in je raceuitlaat rammen?
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di apr 14, 2009 2:26 pm

Ian, ik denk dat je nog altijd een beetje braaf bent .... Probeer in de toekomst te begrijpen wat men aan je wagen afkeurt, vervangt en herstelt. Ga zelf op zoek naar enkele prijzen en vraag (er bestaat een goed forum) wat de mogelijkheden zijn.

Enkele voorbeelden: de lambda sensor, kkan zoals Bruno aanhaald goedkoper zijn dan de OEM versie.... eveneens belangrijk is dat bij het vervangen het uitlaatspruitstuk niet mee vernield wordt. Ook als dit toch vervangen dient te worden, zijn er goede alternatieven (2nd hand en met wat Dremel-werk heb je net iets meer voor minder).
    Verder lees ik ook dat remklauwen vervangen zijn wegens barsten in schijfremmen.... Remklauwen kunnen gereviseerd worden en dienen zelden helemaal vervangen te worden (zeker die vooraan).

Misschien de volgende keer je wagen bij een MG garage binnen brengen, hen vragen om je te verwittigen als er iets dient vervangen te worden en vraag hen ook om naar de keuring te gaan.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

door Ian » di apr 14, 2009 3:57 pm

remklauwen en remschijven zijn niet vervangen, ik dacht dat ze vervangen waren maar toch niet omwille dat het niet dringend was.

En tja, maar ik ken ook niet veel van wagens dus waarom mij er mee moeien.. Klinkt een vrij arrogante opmerking omwille van het geld dat ermee verloren gaat maar ik kan moeilijk zeggen van nee dat niet en dat welt terwijl er geen snar van klopt.
BUTTON_POST_REPLY 50 berichten