



jaapieooo schreefColonOp dit moment zitten we nog te hoog qua prijs omdat het aantal te laag is. Heb dus wel een bedrijf gevonden dat ook in kleinere aantallen kan leveren, maar dat is erg kostbaar!

Rick schreefColonjaapieooo schreefColonOp dit moment zitten we nog te hoog qua prijs omdat het aantal te laag is. Heb dus wel een bedrijf gevonden dat ook in kleinere aantallen kan leveren, maar dat is erg kostbaar!
Bij welk aantal gaat de prijs naar beneden?





Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.