tenzij je moeite hebt met kaartlezen

Janmgf schreefColonKasper schreefColoningeschreven voor Leopoldsburg
hoi Kasper,
Wij hebben elkaar afgelopen vrijdag ontmoet in Klein Speyck.
Wij starten ook in Leopoldsburg, maar we komen uit Tilburg.
Het lijkt me leuk om gezamenlijk met anderen te rijden. Ook al omdat de combinatie van ik rijden en mijn vrouw kaartlezen (of andersom) niet zo'n succes is.
We rijden liever achter de meute aan en genieten van het uitzicht.
Kunnen we contact houden over jullie starttijd? Dan houden we daar rekening mee.

.:bert:. schreefColonIs dit effectief 600km rijden, of eerder 600km aanschuiven?

Kasper schreefColon.:bert:. schreefColonIs dit effectief 600km rijden, of eerder 600km aanschuiven?
Ligt eraan wat je er zelf van wilt maken. Kom je achter een groep trage rijders, dan is het even aanschuiven. Er is echter niemand die je verbied om even te stoppen voor wat foto's of een bakje koffie en daarna weer op weg te gaan.
Ervaring leert dat met solitair rijden je veel sneller bent. Maar laten we wel wezen we rijden in het land van "iedere 5 km een dorp", drempels en rotondes. Dat is heel andere koek dan een toer door de verlaten stukken van de Ardennen of Noord Frankrijk.....
Let wel het wordt niet echt gewaardeerd als je continue auto's inhaalt en je weinig van de algemeen geldende verkeersregels aantrekt.

Kasper schreefColonGeen probleem, wij zijn al wel op voorhand aanwezig, maar vanuit Tilburg moet het mogelijk zijn om relatief vroeg in Leopoldsburg te zijn.
We rijden met een aantal auto's in convoy, ervaring leert dat we bij de stops nogal wat tijd kwijt zijn om weer te organiseren.
We hebben meestal wat radio's bij voor contacten onderweg.
Aansluiten: waarom niet? Gezellig, reken wel op een internationale groep met een mengeling van Engels en Nederlands door elkaar. Veel oudgedienden en veelal met een F of TF. Het gaat ons om de gezelligheid en sfeer.
Heb je al een hotel voor de stop van Za op Zo?






Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.