Octagon toer 2009
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo feb 01, 2009 6:45 pm

    rijden, rijden & rijden :)

    tenzij je moeite hebt met kaartlezen ;)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo feb 01, 2009 9:04 pm

    Janmgf schreefColon
    Kasper schreefColoningeschreven voor Leopoldsburg


    hoi Kasper,
    Wij hebben elkaar afgelopen vrijdag ontmoet in Klein Speyck.
    Wij starten ook in Leopoldsburg, maar we komen uit Tilburg.
    Het lijkt me leuk om gezamenlijk met anderen te rijden. Ook al omdat de combinatie van ik rijden en mijn vrouw kaartlezen (of andersom) niet zo'n succes is.
    We rijden liever achter de meute aan en genieten van het uitzicht.
    Kunnen we contact houden over jullie starttijd? Dan houden we daar rekening mee.

    Geen probleem, wij zijn al wel op voorhand aanwezig, maar vanuit Tilburg moet het mogelijk zijn om relatief vroeg in Leopoldsburg te zijn.

    We rijden met een aantal auto's in convoy, ervaring leert dat we bij de stops nogal wat tijd kwijt zijn om weer te organiseren.
    We hebben meestal wat radio's bij voor contacten onderweg.
    Aansluiten: waarom niet? Gezellig, reken wel op een internationale groep met een mengeling van Engels en Nederlands door elkaar. Veel oudgedienden en veelal met een F of TF. Het gaat ons om de gezelligheid en sfeer.
    Heb je al een hotel voor de stop van Za op Zo?
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo feb 01, 2009 9:09 pm

    .:bert:. schreefColonIs dit effectief 600km rijden, of eerder 600km aanschuiven?


    Ligt eraan wat je er zelf van wilt maken. Kom je achter een groep trage rijders, dan is het even aanschuiven. Er is echter niemand die je verbied om even te stoppen voor wat foto's of een bakje koffie en daarna weer op weg te gaan.

    Ervaring leert dat met solitair rijden je veel sneller bent. Maar laten we wel wezen we rijden in het land van "iedere 5 km een dorp", drempels en rotondes. Dat is heel andere koek dan een toer door de verlaten stukken van de Ardennen of Noord Frankrijk.....

    Let wel het wordt niet echt gewaardeerd als je continue auto's inhaalt en je weinig van de algemeen geldende verkeersregels aantrekt.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » zo feb 01, 2009 9:43 pm

    Kasper schreefColon
    .:bert:. schreefColonIs dit effectief 600km rijden, of eerder 600km aanschuiven?


    Ligt eraan wat je er zelf van wilt maken. Kom je achter een groep trage rijders, dan is het even aanschuiven. Er is echter niemand die je verbied om even te stoppen voor wat foto's of een bakje koffie en daarna weer op weg te gaan.

    Ervaring leert dat met solitair rijden je veel sneller bent. Maar laten we wel wezen we rijden in het land van "iedere 5 km een dorp", drempels en rotondes. Dat is heel andere koek dan een toer door de verlaten stukken van de Ardennen of Noord Frankrijk.....

    Let wel het wordt niet echt gewaardeerd als je continue auto's inhaalt en je weinig van de algemeen geldende verkeersregels aantrekt.


    Dat is zeker en vast niet mijn bedoeling.
    Ik heb alleen geen zin om gezellig tegen 20 km/u achter elkaar aan te tuffen.

    Maar vooraleer ik me daar zorgen over maak, moet ik toch eerst nog een co zoeken. Als dat in orde is, is de kans groot dat ik me inschrijf.
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » zo feb 01, 2009 11:47 pm

    Kasper schreefColonGeen probleem, wij zijn al wel op voorhand aanwezig, maar vanuit Tilburg moet het mogelijk zijn om relatief vroeg in Leopoldsburg te zijn.

    We rijden met een aantal auto's in convoy, ervaring leert dat we bij de stops nogal wat tijd kwijt zijn om weer te organiseren.
    We hebben meestal wat radio's bij voor contacten onderweg.
    Aansluiten: waarom niet? Gezellig, reken wel op een internationale groep met een mengeling van Engels en Nederlands door elkaar. Veel oudgedienden en veelal met een F of TF. Het gaat ons om de gezelligheid en sfeer.
    Heb je al een hotel voor de stop van Za op Zo?


    Op de stempelplaats, Sionshof.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma feb 02, 2009 1:16 am

    Er zijn er ook bij die ons hebben gevolgd en dachten dat het een rally was ;)

    Hoe verder je achter in een groep rijdt, hoe rapper het vaak gaat om bij te blijven.

    maar over het algemeen rijdt men gewoon aan de geldende snelheidslimieten.

    Fun staat voorop :_)
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » vr mei 22, 2009 11:58 am

    Ik heb er alweer zin in!!! Mijn Co piloot heeft het trouwens laten afweten :cry: :cry:... Mijn sgatke moet werken en kan ineens geen vrij meer krijgen :cry: :cry:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr mei 22, 2009 12:00 pm

    Had het al vernomen :(
    inderdaad spijtig. Eventueel achteropkomen met de trein om zo zondag mee te kunnen toeren? Of ook werken op zondag?
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » vr mei 22, 2009 12:07 pm

    is idd niet erg tof want nu moet ik tussen jullie in slapen zaterdagnacht... Ben namelijk bang in het donker 8) 8)..

    Dat is niet de moeite om met de trein achterop te komen en daarnaast heb ze ook nog super veel huiswerk dat ze moet afmaken... Balen maar het is niet anders :cry:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr mei 22, 2009 12:12 pm

    geen alternatieve bijrijder voorhanden?
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » vr mei 22, 2009 12:16 pm

    Nope.. Maar dat geeft niet... Zo op het laaste moment krijg je niemand meer mee he... En dat is ook begrijpelijk, ik heb ook altijd zo mijn afspraken....

    Gaat helemaal goed komen!! Ik ga hem vandaag eens een grondige was / poetsbeurt geven want dat is wel heel hard nodig :?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma mei 25, 2009 7:24 pm

    Afbeelding

    zoek de fout...

    We zijn weer thuis van een heerlijk weekend toeren. een selectie van onze foto's staat inmiddels in de Gallery: http://mgf.dennisfleurbaaij.com/Octagon-toer-2009
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma mei 25, 2009 10:07 pm

    Het busje op de achtergrond :wink: :wink: :lol:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma mei 25, 2009 11:50 pm

    Overduidelijk: de monster*-Pug

    *) Van monsterlijk hoog en groot
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » di mei 26, 2009 9:10 am

    Hahaha :lol: :lol:

    Aangezien de F nog niet klaar is, hebben we even ons mama haar Pugje geleend voor 2 dagen. Zo konden we toch lekker open rijden!!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten