Powerman schreefColonworden nieuwe zwarte lederen stoelen en zwart lederen deur inserts en een zwarte soft top
Heb dit materiaal al nieuw staan , was eigelijk voor mijn mgf .
Kap had je ook toch al zo uit je vorige text te lezen

Powerman schreefColonworden nieuwe zwarte lederen stoelen en zwart lederen deur inserts en een zwarte soft top
Heb dit materiaal al nieuw staan , was eigelijk voor mijn mgf .

Powerman schreefColonmaar nu de vraag wat is een redelijke prijs![]()
![]()
Gaat hier dan om de tf 160 heb al mondeling een prijs van rond de 12000 kunnen regelen.
blijkt geen 80th te zijn
min punten;
#de softtop zit het bekende gaatje in
#naar mijn inzien net iets teveel plekjes lak
#paar grote steenslag plekken voorruit
#2 kleine parkeer deukjes deur
#bestuurders stoel teveel versleten voor het mooie
#aardige steenslag op voorruit
#bijna 100000 km
dus kosten +/- 1100 lakwerk + deukjes uit laten halen en voorruit steenslag
softtop vernieuwen bestuurders stoel vernieuwen +/- 1500 euro
evt nieuwe voorruit 400 euro
Heb ik voor +/-14500 een MG TF 160 met nieuwe top stoelen en 100000 op de teller
en moet ook nog een grote beurt krijgen.
de top en stoelen heb ik al maar dat is mijn voordeel en heeft niks met de aankoopprijs te maken.
Heb onder tussen 24 uur per dag de TF 80th bekeken en moet zeggen dat rood begint te wennnen en is eigelijk ook wel heel mooi.
*kosten TF 160 rond de 14500 met 100000 zonder airco
*Kosten TF 80 th ook rond de 14500 met 40000km en airco en heeft 5000km geleden grote beurt gehad
ben geen TF 160 voor dezelfde prijs of minder tegen gekomen daarin tegen TF 135 genoeg
kan nog steeds niet kiezen maar als leek denk ik dat de TF 80th de beste koop is als investering maar dat is niet mn eerste belang.
al hoewel die zwarte kleur en 160 pk mn hart sneller doen slaan en weer afremt door de 100000 km en bijkomende kosten
allebij kopen zou de beste optie zijn , maar helaas die dikke 14000 eurie is eigelijk al te veel maar kan net als ik naar de voedselbank ga![]()
![]()
Dus laten we het eens over de prijs hebben

Beter nog verwijderen die hap.

Ik heb al verschillende TF 160 zien passeren onder de 12000 euro met hardtop er bij.Was wel in Belgie.
Als je je bij de deal niet 100% tevreden voelt zou ik gewoon wachten tot je de juiste tegenkomt

remcovankuilenburg schreefColonIk ging niet uit mijn stekker gaf alleen mijn mening. Dat ik het zelf triest vind om een 80th te verbouwen. Dan moet je niet om advies vragen.

lucas schreefColonGeef mij maar deze ..... sneller dan de TF 160 en best betaalbaar
http://www.kapaza.be/Autos/MG/12073262/MG_trophy.html

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.