Ze zijn langsgeweest vandaag, er zou een probleem kunnen zitten in één van de draden van de lambdasensor.
Je zou een in-en uitgaande hebben maar voor de rest weet ik er ook niets meer van. Voor alle duidelijkheid ik heb undercover met die gast van FGA afgesproken dus ik kan niet direct iets ondernemen, daar bedoel ik mee dat hij zelf geen beslissingen kan nemen. Hij zei gewoon dat ik terug contact moest opnemen met mijn dealer. Maar dit was natuurlijk een beetje moeilijk hé Bruno. Dus heb ik dan maar ZELF naar FGA gebeld en in het Nederlands!! Ik heb natuurlijk wel in mijn beste Frans moeten vragen of er iemand nederlands kon. Dit weer terzijde heb ik heel den bazaar weer uitgelegd tegen hem en heeft hij op voorwaarde dat het goed was aangesloten, gevraagd om de box weer op te sturen, uiteraard wel met de laatste dyno-resultaten inclusief exacte type van de wagen. Maar hij zou het sowieso oplossen, zonder of met box. Nu hoor ik jullie denken: en wij??? Uiteraard heb ik die andere boxen ook vermeld en hij heeft duidelijk gezegd dat het een individueel probleem is en dat hij het ook zo gaat oplossen. Dus stel ik sowieso nog eens voor, om eventueel de testen te doen met of zonder box, stel voor dat die bij Bruno 3 PK winst geeft, slaag je wel een belachelijk figuur, uiteraard. Maar ja, we zullen eerst zien wat het bij mij geeft. Ik ga hem morgen opsturen met ne prior-zegel.

Dus over enkele dagen weten we waarschijnlijk wel iets meer.
