door MGF » vr dec 05, 2008 12:21 pm
ErikB schreefColonMGF schreefColonSander schreefColonNogmaals, ik heb ook nog een goede klep enkel in HAM en niet HFF

Dat gaat hem niet worden. Als er gespoten gaat worden moet het een TF klep zijn, ...
Denk daar nog even over na, wil je. Jullie auto lijkt zo OEM top en perfect, dat een TF achterklep misschien net iets zou afdoen.
Niet dat ie er lelijker van zou worden, maar net iets minder top MGF.
Dat is dan ook een reden voor twijfel. Misschien is een TF kofferklep wel mooier, maar niet orgineel op een MGF.
Aangezien ik het juist leuk vind dat onze MGF er uit ziet als een originele MGF met zeer veel opties, is een MGF kofferklep toch misschien beter voor onze MGF.
Ook is het lijkt uitzonderlijker te het worden om een origineel ogende MGF te rijden, tegenwoordig monteert iedereen namelijk Trophy splitters, spoilers, velgen van andere types en allerlei interieur-upsmuk. Ik heb hier zeker niets op tegen, maar het is ook leuk om een andere weg te bewandelen.
Eigenlijk is het dus niet zo moeilijk. Toch maar op zoek naar een F-klep.

MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000