BUTTON_TOPIC_LOCKED 87 berichten
20 November DYNOJET !!!
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 8:40 pm

    Zeg Sander, heb je misschien ook een locatie?? Of waar spreken we af??
    Zou makkelijker zijn. :shock:
    Zijn er nog kandidaten die meewillen??
  • Alexander M
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:39 pm
    WoonplaatsCOLON bij Gent, België
    CONTACTCOLON

    door Alexander M » wo nov 17, 2004 8:46 pm

    Mja, 'n adres zou handig zijn...

    Zijn er trouwens nog mensen uit Oost-Vlaanderen die gaan?
    Negen uur is trouwens CRIMINEEL vroeg he, nuja, na een kilometer of twee in m'n Btje zal ik wel goed wakker zijn :roll:

    A
    '65 MGB with a twist
    '74 MGB GT V8 factory original, no modifications YET
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo nov 17, 2004 9:00 pm

    Inderdaad, Allé nu Sander, wij moeten wel nog een dikke 100 km rijden, en sommigen onder ons zelfs 200 km. Is het niet mogelijk om bv. te starten op een menselijk uur, en terwijl die persoon van 14uur zijn run doet een stukje gaan eten, en daarna diegene die nog moeten.
    Want 9 uur is wel onmenselijk vroeg als je nog zo ver moet, zeker in een week-end , wetende dat ze na 14uur geen volk meer hebben.
    Just asking ! :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 9:34 pm

    huh 200km.... Wie dan ? Dat wist ik niet...

    Maar van Mechelen naar Goes is nog geen 90km. Volgens de routeplanner doe je er 50 minuten over. Heb je die route berekend met een Belgische routeplanner ? :lol: Met de MG is een half uurtje haalbaar :lol:

    Stel nou dat we die Escord als eerste doen en dan ik erop. Dan is het al snel 10u geweest en hebben jullie nog wat speling. Als je er 9:30 bent zul je zelfs nieteens een run gemist hebben.

    Maar een uur opschuiven lijkt me niet handig omdat dan die andere wagen tussendoor komt en je niet weet hoe lang dat duurt. Dat was d8 ik een oldtimer met carburatuers om meteen ook af te stellen dus dat kan langer duren :?
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo nov 17, 2004 9:46 pm

    voor mij inderdaad een kleine 100 km, maar Alexander bv, moet al snel 200 km rijden. Anyway, we zien wel , maar wat doen we na 14 uur, want t'zal wel vroeg gedaan zijn precies.
    On the other side, volgens mij krijgen ze nooit 8 wagens klaar voor 14 uur. OK, één wagen duurt 30 minuten, maar ze moeten er ook op en af, het loopt al snel uit natuurlijk, en als alles voor 14 uur MOET af zijn, kunnen we die extra aandacht wel vergeten zoals je in een vorige post zei, dan wordt het een race tegen de klok, en dat willen we echt wel niet !
    Dus ik stel voor dat je echt nog wel eens belt met die gasten, want als de hele boel afhuren 500 euro kost, zou ik de boel dus ook maar afhuren.
    500/8 = 62 euro, en in geval we met 7 zijn (wat we zeker halen) 71 euro.
    Dat was het bedrag dat was vooropgesteld, dus huur maar af voor een dag, en zeg dat ze die oldtimer maar op een andere dag doen, zodat we de bank heel de dag voor ons hebben voor 500 euro !!
    Liever dat dan rapkes gauwkes voor 10 euro de man minder.
    Als we daarentegen zelfs de 10 man halen, betalen we ook maar 50 euro. Dus ....
    Enkel maar een gedachte.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 10:09 pm

    Sluit me helemaal aan bij Bruno. Stel je voor dat er iets tegenvalt dan heb je geen krediet meer en er staan er misschien nog twee te schilderen zonder verf en printje.
    Daar wil ik echt niet bij zijn. 8) 8)
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » wo nov 17, 2004 10:33 pm

    ik zou op zich wel willen komen kijken, als dat mogenlijk is? maar om mijn f op zo'n bank te zetten voor 70 euro zie ik niet zitten.. heb namelijk niks gedaan aan die motor, dus hij zou en moet zo'n 120pk hebben :wink: dus dat is niet echt nuttig lijkt mij.. en ja ben nederlander als een wijze belg dat weer gaat vragen 8)

    enne, als ik welkom ben dan kom ik wel ff iets later, 9 uur is onwijs vroeg als je de dag ervoor nachtdienst hebt gehad en om half 4 in de ochtend pas in bed ligt :shock:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 10:36 pm

    * Die afspraak voor die andere wagen stond al. Kan dat verzet worden ?
    * Welke tijden zijn wel accepetabel voor jullie ?
    * Hoe laat begint en eindigt bij jullie normaal gezien een volle dag afhuren ?
    * En wat als er b.v. 3 man van de 8 wegvalt, dan betalen we ineens €100,- en vervelen we ons dood ?

    Het wordt wel erg lastig allemaal zo. Jullie mogen wat mij betreft ook zelf bellen naar de bank ? (! niet sarcastisch bedoelt !) Misschien is dat een stuk makkelijker omdat het voor mij allemaal een stuk simpeler is dan voor jullie omdat ik nergens naar hoef te kijken; ik ga er alleen naartoe, woon er een half uur vandaan en al zou ik er niet op gaan maakt me dat niet zoveel uit (altijd leuker van wel natuurlijk) omdat ik er al 2x op heb gestaan. Het gaat mij persoonlijk meer om de gezelligheid.

    @Bruno: Kun jij als moderator de tijden/vorm niet direct regelen met de rollenbank want steeds via-via schiet volgens mij niet erg op ? Het nummer is +31113271770 Ze zullen er zeker niet raar van staan te kijken als een ander belt omdat ik het als zijnde MG-Club geboekt heb :wink:

    Ik kom zeker te weten en kan heel de dag, en probeer voor iedereen iets van worstebrood o.i.d. te regelen. Voor een echte "luchbreak" kunnen we evt. naar de MacDonalds om de hoek (voor de liefhebbers)

    Alle informatie over de bank (locatie enz) kun je vinden op http://www.tovami.com
    Building >200BHP K-series
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 10:38 pm

    PatrickT schreefColonik zou op zich wel willen komen kijken, als dat mogenlijk is? maar om mijn f op zo'n bank te zetten voor 70 euro zie ik niet zitten.. heb namelijk niks gedaan aan die motor, dus hij zou en moet zo'n 120pk hebben :wink:


    Klopt 120pk, de mijne had er 100 en dus kon mijn dealer aan de slag onder garantie om er 20paarden extra uit te persen. Goedkoop tunen zo voor €70,- :D

    Ook gewoon komen kijken mag altijd hoor !
    Building >200BHP K-series
  • Alexander M
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:39 pm
    WoonplaatsCOLON bij Gent, België
    CONTACTCOLON

    door Alexander M » wo nov 17, 2004 10:48 pm

    Zeg euhm,

    Ganse dag afhuren voor 'n auto of 7???
    Ik veronderstel dat er gewoon gemeten gaat worden he!
    En wat het meten van 'n standaard F betreft, ga ik akkoord met Sander.
    Daarna is het wel handig om dan NA modificaties te vergelijken...

    Routenet.be vertelt me dat ik er idealiter 1u33 op zou rijden...

    Just my humble opinion.

    A
    '65 MGB with a twist
    '74 MGB GT V8 factory original, no modifications YET
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 10:59 pm

    Ten eerste: als we daar om negen uur moeten zijn, moeten we om zeven uur vertrekken.
    Ten tweede: om 9 uur stipt den eerste op de bank, de laatste zou gedaan zijn om 14 uur. Dus hebben we 37 minuten per wagen (7 min. om op en af te rijden).
    En dan te weten dat er om twee uur nen oldtimer komt met al zijn ezels om te kijken of hij nog start en goed afgesteld is. Het is namelijk een beetje geforceerd, geef toe??
    Wat denkt de rest?? Het wordt wel tijd...
    Sorry voor de last Sander!! Maar beter een klein beetje zeker zijn op voorhand.
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 11:01 pm

    Alexander wat versta je gewoon onder meten??
    Hoeveel tijd zou het dan in beslag nemen??
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo nov 17, 2004 11:03 pm

    Juist telefoontje gepleegd met Roosendaal :wink: en het komt allemaal wel goed. Meer uitleg in een volgende Sander-reply.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 17, 2004 11:22 pm

    O.k. even wat feiten:
    * Het is gewoon meten van vermogen, dat duurt normaal gezien maximaal 5 minuten. (ff gas geven en door de versnellingen heen met een schuin oog opmde uitstoot, niet meer en niet minder) Dus 25 minuten per wagen voor op en afrijden (opspannen). Lijkt me voldoende ?
    * Telefoon was naar Nispen maar dat kent niemand vandaar Roosendaal :lol:

    Wat hebben Bruno en ik het over gehad:
    * Als er meer (teveel?) mensen komen de mogelijkheid voorzien ook na de oldtimer (kunnen we meteen een hapje eten) door te testen. Voorzien dat niemand de boot mist. (al zie ik dit toch al niet gebeuren)
    * Eventueel extra tijd inlassen voor het testen van TTB's enz.

    Maar ik heb me nu ineens bedacht:
    * Testen van TTB's enz is erg leuk voor ons maar oneerlijk als JohanV/Arian/Alexander uiteindelijk daaraan mee moeten betalen ? @Bruno, misschien dit puntje laten varen tot een volgende dynojet ?


    Ik wil voorstellen dat ik morgen iig nog even bel hoeveel auto's ze gegarandeerd kunnen doen tussen 9:00 en 14:00 en of de mogelijkheid bestaat uit te wijken naar het dagdeel na de oldtimer indien ze het toch niet halen of er meer mensen komen opdagen zodat zeker niemand buiten de boot valt.



    PS: De Escord staat om 9:00 op de bank dus er is qua begintijd al wat speling voor de uitslapers :lol:
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 17, 2004 11:30 pm

    Als we nu gewoon voor de hele dag de bank afhuren, tegen die man zeggen dat hij bij onze groep komt, zal voor die man geen probleem zijn als hij hierdoor minder moet betalen? Niet dan?? Zou mij logisch lijken moesten ze het mij vragen. En dan hebben we tijd genoeg.
    In ieder geval, de rest zullen we morgen wel horen dan.
BUTTON_TOPIC_LOCKED 87 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten