O.k. even wat feiten:
* Het is gewoon meten van vermogen, dat duurt normaal gezien
maximaal 5 minuten. (ff gas geven en door de versnellingen heen met een schuin oog opmde uitstoot, niet meer en niet minder) Dus 25 minuten per wagen voor op en afrijden (opspannen). Lijkt me voldoende ?
* Telefoon was naar Nispen maar dat kent niemand vandaar Roosendaal
Wat hebben Bruno en ik het over gehad:
* Als er meer (teveel?) mensen komen de mogelijkheid voorzien ook na de oldtimer (kunnen we meteen een hapje eten) door te testen. Voorzien dat niemand de boot mist. (al zie ik dit toch al niet gebeuren)
* Eventueel extra tijd inlassen voor het testen van TTB's enz.
Maar ik heb me nu ineens bedacht:
* Testen van TTB's enz is erg leuk voor
ons maar oneerlijk als JohanV/Arian/Alexander uiteindelijk daaraan mee moeten betalen ? @Bruno, misschien dit puntje laten varen tot een volgende dynojet ?
Ik wil voorstellen dat ik morgen iig nog even bel hoeveel auto's ze gegarandeerd kunnen doen tussen 9:00 en 14:00 en of de mogelijkheid bestaat uit te wijken naar het dagdeel na de oldtimer indien ze het toch niet halen of er meer mensen komen opdagen zodat zeker niemand buiten de boot valt.
PS: De Escord staat om 9:00 op de bank dus er is qua begintijd al wat speling voor de uitslapers
