Kasper schreefColonEven voor de duidelijkheid: Ik HAD Michelin Pilot Sport, ik ga NU naar Conti's.
Over de Michelins geen slecht woord, alleen men heeft het profiel veranderd, terug naar een multidirectioneel profiel, GEEN V-groef.
Ik vind dit echt UGLY : de reden om over te stappen, wederom naar iets wat nog niet echt op de MGF landkaart staat. Ervaringen volgen!
En als het niets is: dan maken we er met een mooie burn out of een Doghnut zo een einde aan

MGF schreefColonIn het overzicht van modificaties aan onze MGF heb ik dit opgeschreven zie ik nu:
Nieuwe 16 inch Square Spoke velg: 339,94 euro 24-5-2007
Nieuwe Goodyear Eagle F1 GS-D3 banden: 772 euro 24-5-2007
Ik zal het nog eens goed nazoeken. Ik weet wel dat de dealer niet goedkoop was, maar zoveel geld voor alleen banden..

Lesheep schreefColonIk heb voor mijn goodyear Eagle F1 voor de voorbanden 164.72 en achter 197.48 betaald dus totaal 362.20 euro incl uitbalanceren En dat bedrag heb ik er vandaag voor betaald

Lesheep schreefColondenk dat ze dat ook gelijk gedaan hebben want hij blijft nettjes recht door rijden als ik zonder handen rij

Edgecrusher schreefColonGoodyear F1: (81,50 voor en 101 achter)
autobandenmarkt
Dus inderdaad een heel erg scherpe prijs LeSheep

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.