Ik werd zaterdag door hem gebeld met het nieuws: Hij is bijna klaar!!!
kost me wel "ff" 1200€ maar dan is ie helemaal als nieuw volgens hem ( volgens mij niet want de kras zit er nog steeds ) Hoewel ik daar geen ruzie o.i.d. meer over ga maken want ik betaal geen arbeid.... ( toch last van een slecht geweten??
Dus binnenkort ga ik weer lekker touren met de F!!!
( maar je mag alsnog wel dat poetsspul opsturen



