door Bruno » zo jan 02, 2005 3:10 pm
Ofwel heb je de kit niet mooi gelijkmatig aangebracht, ofwel is het slechte kit, of...... Anyway, ik zou het resultaat van dichter bij moeten bekijken, want ik zie het niet goed genoeg om te kunnen zeggen wat het probleem is. Heeft de kit zich afgetekend in de lak, of is het niet strak genoeg ?
Ook met een 2k-kit moet je perfect de naad kunnen dichten, t.t.z. als je de juiste 2k-kit gebruikt, voor de juiste kunststof, kan er geen probleem zijn qua flexibiliteit en barsten. De juiste 2k-kit is immers ook felxibel in dat geval.
Je hebt immers 3 soorten 2k kit : Rigid voor harde kunsstoffen, flexible voor zachte kunsstoffen (flexibel), en TPO voor gerecycleerde kunsstoffen die vol met afstoot-eigenschappen zitten.
Identificatie van de kunsstof kan je doen door een klein stukje van de te repareren kunsstof in water te gooien. Als het drijft is het een TPO-kunsstof, als het zinkt is het of flexible ofwel rigid, navenant de flexibiliteit.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer