





Lesheep schreefColonIk wil wel mee maar het is niet zeker of dat ik een bijrijder heb aangezien striker zich niet helemaal lekker voelt de laatste tijd.
Dus alleen lijkt me een beetje moeilijk om de route beschrijving te lezen tijdens het rijden dus ovb van bijrijder

Lesheep schreefColonIk wil wel mee maar het is niet zeker of dat ik een bijrijder heb aangezien striker zich niet helemaal lekker voelt de laatste tijd.
Dus alleen lijkt me een beetje moeilijk om de route beschrijving te lezen tijdens het rijden dus ovb van bijrijder


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.