ik ga nu vertrekken en dan zullen we die f van den bruno is terug laten vliegen tegen morgen.
mg metro en man depanage team in full action





em-gee-efke schreefColonJa! Met dit weer waaien de korteletten van de bbq af!!!!



Bruno schreefColonZoals het er nu naar uitziet, denk ik dat de F morgen zal rijden. Moregn nog olie er op, ontluchten, bougies erin, en nog wat kleien details hier en daar. Maar het allerbelangrijkste, de proefrit ?
Zal hij wel goed rijden etc... Fingers crossed.
Als alles mee zit zal ik er dus zijn, weer of geen weer.


Bruno schreefColonZoals het er nu naar uitziet, denk ik dat de F morgen zal rijden. Moregn nog olie er op, ontluchten, bougies erin, en nog wat kleien details hier en daar. Maar het allerbelangrijkste, de proefrit ?
Zal hij wel goed rijden etc... Fingers crossed.
Als alles mee zit zal ik er dus zijn, weer of geen weer.


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.