

goldenwheels schreefColonsorry to cut into the post but is this a run on the 9th of sept??as we will be at the 'ring that weekend but if there is a run we would love to meet if possible?????
note to my self.... must learn other peoples langues![]()
![]()
gerry


Bruno schreefColonHi Gerry, that must be great, if you could join us.
@ Lucas : Could you PB Gerry the details in English ?
Thanks



lucas schreefColonff samenvatten :
"Condroz rit "
Wanneer : Zondag 9 september (definitieve datum) Samenkomst : in de vierkantshoeve het Aulnenhof te Walshoutem (vlak bij de afrit 28 van de autostrade Brussel-Luik)
vanaf 9u45 en voorziene vertrek : 10u30
Roadbook ? gezien de omstandigheden en vooral om de bijrijder mee te laten genieten, zal er gereden worden van wegwijzer tot wegwijzer ; dit is imo eenvoudiger en laat weinig of geen misverstanden toe (behalve bij sabotage of wegnemen van de wegwijzer)
Nota:
buiten mijn verwachtingen, zal er ook een kleine schotse delegatie van F-TF rijders aanwezig zijn (goldenwheels zal met enkele van zijn vrienden deelnemen)



Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.