Kempenrit 2007 - het lijstje + nabespreking en foto's (p4)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za jul 28, 2007 8:53 am

    Clubkledij. Steeds te verkrijgen via Bruce.

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    iets duidelijker nu misschien voor de nieuwelingen ;) :)
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » za jul 28, 2007 10:20 am

    Wij zullen er dit jaar niet bij zijn! :(
    Maar uiteraard wens ik jullie erg veel plezier :)))
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » za jul 28, 2007 11:07 pm

    De ZR zal van de partij zijn... :D
    Tot morgen dudes... :wink:

    Ronald en Karla.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo jul 29, 2007 7:40 am

    pfff het weer beloofd weinig goeds vandaag. :|

    ondanks dat laten we de pret niet drukken. we zullen er zijn 8)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo jul 29, 2007 8:19 am

    Laarsjes klaar in de wagen en straks eerst richting Mechelen om onze vrienden uit NL en de UK op te pikken.
    Heb alvast een setje Dafalgan - Imodium en Perdolan in de wagen gelegd. :lol:

    Tot zo
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » zo jul 29, 2007 2:31 pm

    DJU TEDJU HE

    deze nacht weer veel te lang weggeweest en dan kom ik in de garage wil die stomme groene metro ni starten :evil: :evil: :evil: kortom vandaar dat ik er niet was maar volgende week ga ik mijn schade inlopen op het mg fest.

    grtz

    mg (metro) man
    8) :evil: 8)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jul 29, 2007 8:50 pm

    Hahahahaaaaaaaaa, ondanks slecht weer in de voormiddag een schitterende rit gereden na een late pauze, en ..... volledig open.
    Zonet de f weer gewassen.
    Kort: schitterende dag dankzij alweer een goede organisatie!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo jul 29, 2007 9:31 pm

  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo jul 29, 2007 9:44 pm

    Absoluut weer een paar Fantastische dagen gehad. Allen bedankt voor de gezelligheid.

    Weer een indrukwekkende Day Before. Vol met gezelligheid, leut, goed bier en gezelligheid.

    Een prima verzorgde Kempenrit stond weer in het draaiboek, chapeau voor de organisatoren, jullie zijn er wederom in geslaagd ons nieuwe hoekjes in de Kempen voor te schotelen, en dat voor het 7e jaar op rij!

    Goed om te zien dat er meer en meer mensen die we normaal gezien alleen op MGCCH evenementen zien, ook de "internationale" weg vinden en met plezier de Kempenrit een plaatsje in hun agenda zetten. (is al dat flyeren en promoten dus toch niet voor niets!)

    Thuisblijvers: Jammer dat jullie er niet waren en misschien afgeschrikt zijn door een bui(tje). Ok, we moesten vooral in de vroege uurtjes met de kap dicht rijden, later op de dag werden we beloont voor onze arbeid. De middag gaf een prima open rijweer te zien. Na afloop zijn we weer gewoon met de kap omlaag thuis gekomen.

    Nu weer snel de F opknappen (voor de een wat meer dan voor de ander; Kop op Bruno!) om naar Engeland te gaan!

    Mijn foto's: erg weinig deze editie, teveel met rijden bezig geweest.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jul 29, 2007 9:52 pm

    Onze 1ste Kempenritdeelname en reeds een voltreffer ; de rit en het aanwezige gezelschap was uitstekend ; pluim voor de organisatie :thumbsup:
    En ja, we rijden graag naar de hoofdsponsor van deze Kempenrit om onze geschenkbon te verzilveren :D :D :D

    @ Luc : mooie foto's
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma jul 30, 2007 12:10 am

    Yep, weeral een toffe ervaring rijker!! Ferm auto's, goe gezelschap, toffe rit...dat smaakt naar meer... :wink:

    @Luc...knappe foto's!!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jul 30, 2007 6:45 am

    Heerlijk weekend,
    Zaterdag lekker een beetje bijpraten met de britten en overnachting in een schitterend hotel.. mooie bier tour gedaan, een of andere chick trouwde op haar 3de en toen ze 12 was was ze al 3 keer getrouwd..

    Zondag, geweldig mooie rit, je komt op plekjes die je anders niet zou zien.. wel miste ik aardig wat leden van de harde kern, waar zaten die??
    gezellig maar wel vermoeiend weekend.. ff opladen en vrijdag Bruno halen van de Berg en op naar de Britten..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jul 30, 2007 6:53 am

    Bruce schreefColon...wel miste ik aardig wat leden van de harde kern, waar zaten die??


    Watervrees of mgf outfit niet gevonden :wink:
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » ma jul 30, 2007 8:32 am

    Het was ondanks het weer erg gezellig en een mooie maar veel te korte rit 8)
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Avatar gebruiker
    ppo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:36 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ppo » ma jul 30, 2007 8:57 am

    In the name of all the participants from the Grand-Duchy of Luxembourg, I say THANK YOU ALL for this fantastic day. The chosen roads were better than last year, and the possibility to choose between 2 different tours was a good idea. Special thanks to the manager of the Salsa Taverne who recommended us some well tasting Colombian meals.
    See you next year.

    Pascal
    www.roadstergate.lu
    MG TF135
    << Life's too short not to ... >>


    www.roadstergate.lu
    www.mgcarclub.lu

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten