

ErikB schreefColonIk kan niet helemaal meer volgen (hoeft ook niet), maar vergelijk 2nd hand altijd met 2nd hand en nieuw met nieuw hé.
Bruno z'n adresje is voor nieuw en dan heb je keuze uit tientallen kleurtjes.

Coen schreefColonErikB schreefColonIk kan niet helemaal meer volgen (hoeft ook niet), maar vergelijk 2nd hand altijd met 2nd hand en nieuw met nieuw hé.
Bruno z'n adresje is voor nieuw en dan heb je keuze uit tientallen kleurtjes.
Hij vergelijkt Weusthof (€1250,-) met ATT Twente (€375,-). Beide gebruikt en 2e hands.





Bruno schreefColonEven off topic, maar kunnen jullie jullie avatars wat aanpassen, want ik heb 2X moeten kijken eer ik het door had dat het powerman was die antwoorde op Christian, en niet 2 X Christian na elkaar.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.