Wbt het "rateltje" in mijn uitlaatsysteem:
De problemen:
* Backbox-kat bracket (Janspeed) finaal doormidden gescheurd langs lasnaad
* Downpipe in de scherpe bocht half doormidden gescheurd langs laspunt
* Hitteschild met gaatjes bij spruitstuk los
De oplossingen:
* Janspeed komt van MS; die heeft nog niet gereageerd (joh)
* Downpipe van Marten en die besteld vandaag meteen een nieuwe
* Hitteschild heb ik vastgekit
Is een uitlaatsysteem van €900,-

Dan verwacht je gewoon niet dat het afscheurt !!!
