
.:bert:. schreefColonRemieme schreefColonem-gee-efke schreefColonHoe zit dat hier met die nieuwe Limburgers?!
Dan organiseren we eens een etentje in Limburg en dan komen ze niet?!
ze moesten zich schamen
![]()
![]()
![]()
![]()
Of nee, toch nie!!!!!
![]()
Ik heb een excuus: gewerkt tot 20u. En ik had al een lichtbruin vermoeden (vrijdag is meestal een lange dag) dat het zo ging lopen, dus heb ik me niet bij op de lijst gezet.
Was het plezant?



Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.