Sander schreefColonUit mijn hoofd zeg ik 205/50/15 achter. Wel belangrijk omdat ook de snelheids opnemer in de versnellingsbak zit. Te grote wielen = te lage weergave van de snelheid.
Je hebt gelijk verkeerd gekeken.

Sander schreefColonUit mijn hoofd zeg ik 205/50/15 achter. Wel belangrijk omdat ook de snelheids opnemer in de versnellingsbak zit. Te grote wielen = te lage weergave van de snelheid.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.