

lucas schreefColon@ EricB : uiteraard is Normandie een prachtige streek om te vertoeven ; ben er zelf reeds zeer vaak geweest vooral om te genieten van het onbegrensd rij-plezier (destijds vooral met de moto) ; en geef toe het is dichtbij huis




ErikB schreefColon... 't spijtige is wel dat we met al die MG's gecrashed zijn. Mega-accident en het weekend was voorbij.
Dus: voor mij geen Normandië meer
(goed zo ?)


MGF schreefColonHet is nu vrijwel zeker dat we er ook bij zullen zijn.![]()
Nog eventjes een vraag; als we in een groep naar Northamptonshire rijden, waar maken we dan de overtocht?

Remieme schreefColon...
Calais


Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.