Remieme schreefColonmisschien is het ook een idee om de verjaardagen van de (actieve) forumleden op de kalender te zetten?
Normaal gezien is dat ook de bedoeling.

Remieme schreefColonmisschien is het ook een idee om de verjaardagen van de (actieve) forumleden op de kalender te zetten?



Coen schreefColonErikB schreefColon1ste foto zegt veel meer voor december: de verlcihte kerstkrans !
Misschien kun je het nog wel herinneren, die foto is gemaakt in Februari of Maart

Bruce schreefColonCoen schreefColonErikB schreefColon1ste foto zegt veel meer voor december: de verlcihte kerstkrans !
Misschien kun je het nog wel herinneren, die foto is gemaakt in Februari of Maart
klopt, 1 maart, mijn F in de sneeuw staat in de galary...





MGF schreefColonHeb je de hele foto ook nog ergens?
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.