Jupilerman schreefColon...staat dan ingegraveerd "obects seem closer than they are"![]()
Kleine correctie, er staat:
"Objects in the mirror are closer than they appear" , dus..... totaal onbelangrijk maar voor de volledigheid.

Jupilerman schreefColon...staat dan ingegraveerd "obects seem closer than they are"![]()

Demor schreefColonKleine correctie, er staat:
"Objects in the mirror are closer than they appear" , dus..... totaal onbelangrijk maar voor de volledigheid.
Pete schreefColonI bestuurders- en bijrijders spiegel. Voor de engelse auto worden ze gewoon op de kop gemonteerd.... denk ik. Dit strookt overigens niet met de bevinding van Jup....
Pete schreefColonTrouwens Jup.... "van de weeromstuit..."Ik dacht het Vlaams redelijk te beheersen, maar dit woord zijn we vergeten in het Nederlands over te nemen
![]()






Jupilerman schreefColonDemor schreefColonKleine correctie, er staat:
"Objects in the mirror are closer than they appear" , dus..... totaal onbelangrijk maar voor de volledigheid.
staat dat er dan bij jou in Demor? Nee toch. Ik weet trouwens niet welke landen een vergrootspiegel gebruiken.




Jean schreefColon
Het was wel weer lekker om in de F te rijden, ook al ziet hij er niet uit => zwart voorscherm + deur en achter scherm met schrammen erop + rechterspiegel op 6:30.




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.