door Bruce » vr aug 25, 2006 9:06 am
Ik vond het roadbook van zowel de Mechelen rit als de Kempenrit erg goed en zeer duidelijk. Heel knap gedaan, je kan zien dat daar aardig wat tijd in zit.
Het boek van de kempenrit vond ik persoonlijk zelf een beetje over kompleet. Sommige herkenningspunten zoals het meedraaien van een voorrangs bocht of het recht door rijden op een kruising zou ik denk ik hebben weggelaten, Dan heb je wat meer rust, en heb je meer het idee van een GPS. Maar let wel dit was de eerste keer dat ik een roadbook gebruikte..
Ik denk dat het inderdaad makkelijker zou zijn om de tekeningen met de hand te maken en dan in te scannen. Maar ook hier zal aardig wat tijd in gaan zitten..
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping