


CarlKrieger schreefColon...Clippen van de mike : nooit op een deathmetal concert rondgelopen? ...
CarlKrieger schreefColon...Daar worden ook dingen opgenomen

Pete schreefColon Hoewel ik echt niet weet hoeveel dB er dichtbij het filter heerst, kan ik me door de voorstellen dat dat toch akelig hoog is door de snelheid waarmee de lucht in de cylinder gezogen wordt...
Pete

CarlKrieger schreefColonlast but not least: doe mij maar alvast het materiaal voor de opname:
TTZ: de K&N filter en de luchtinlaten en de beugel

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.