Bruno schreefColon
Ik begrijp in ieder geval niet waarom het in Nederland nog steeds geen verplichte uitrusting is van het voertuig.
Da's heel simpel:
Een half afgebrande auto is ook total loss. Verzekeringsagenten raden aan om een auto helemaal af te laten branden i.p.v. te proberen te blussen. Ook al heb je een voor het oog beperkte schade: de kosten voor het vervangen van bijvoorbeeld een kabelboom of inwendig herstel van plaatwerk zijn veelal hoog.
Los daarvan is het maar de vraag of je de auto elektrisch weer 100% krijgt.

