Jaded schreefColonAls iedereen zijn kapot hitteschild nu ruilt is de voorraad vlugger op.
Dat klopt, weggooien de voorraad is ook een optie.



ID schreefColonDat hitteschild, zit die bij pakket van K&N of moet ik die ergens anders bestellen? En zo ja, waar?![]()
Greetz Ivo!




Bruno schreefColonMmmh, ik zoek een oplossing, maar heb even geduld....


ErikB schreefColonen hij zoekt niet alleen....
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.