Het idee is dat je hem er uit haalt en uit de buurt van storingsbronnen (ander kabels en apparatuur) uitgestrekt vast tyewrapt.

Coen schreefColonJe bedoelt dus dat het gele draad opnieuw in het stekkertje moet worden geplaatst in een andere ingang?



Ivan (Vanio) schreefColonIk denk dat het draadje bij mijn f maar ongeveer 30 cm lang is. Ofwel gaat de rest ergens verder en is het gebroken. Mijn afstandsbediening werkt alleszins veel beter.


Bruce schreefColonIk denk dat de max bij mij inderdaad ongeveer 5 meter is.. meer wil je toch ook niet?
dan zou je hem ongewild zo weer openen zonder dat je het weet..
Bijvoorbeeld bij de sleutels in de broekzak steken

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.