Laat ik voorop stellen: veel plezier met de Terbeke rally, en met alle andere sportieve verplichtingen.
Volgende afspraak probeert iedereen er gewoon weer bij te zijn, waar dan ook


Kasper schreefColonVolgende afspraak probeert iedereen er gewoon weer bij te zijn, waar dan ook




Kasper schreefColonvan het forum was alleen Ad (Brooklands) mij opgevallen.


Kasper schreefColonWij kijken uit naar de volgende MGF rit, Duurt dat nog tot Augustus



Kasper schreefColoneen kleine 40 MG(T)F's stonden zaterdag in Waardenburg klaar voor de start


Kasper schreefColonEen goede tegenhanger van de Kempenrit hoort er wel te zijn in ons kikkerlandje. We hebben immers een prachtig voorbeeld van onze zuiderburen.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.