



ErikB schreefColon.... en toen werd het heel stil



Brooklands schreefColonPete schreefColonJa, dan is zelfs mijn omschrijving voldoende
Het is gewoon spijtig om het filter zo te verstoppen in de motorruimte van de auto. Het mag echt gezien worden. Het moet nu ophouden met vriezen want ik heb geen verwarming in m'n garage.




Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.