BUTTON_POST_REPLY 49 berichten
Hoe moet je de T-Bar verwijderen?
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » do jan 19, 2006 3:25 pm

    Bruno schreefColonMaar om die plaat te verwijderen, moet de T-bar dus niet los. :wink:


    Wat ik nog vergeten was is waarvoor ik ook de T-bar los wou hebben, dit is vanwege de boxen die in de zilveren MY2000 zitten. Heeft iemand dit al eens gedaan? De boxen uit de MY2000 in een MK1 gezet?
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo feb 01, 2006 9:00 pm

    Eerst had ik van de Brooklands de t-bar afgehaald en nu van de High-Tech. Ik hoopte zo te zien waar het speakerdraad langsheen liep. Dit kan ik alleen niet zien. Heeft iemand een idee?

    Speakers aan de achterkant zijn zeker aan te raden, het geluid klinkt veel voller een mooier van, heeft iemand in een MK1 de boxen ingezet?

    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo feb 01, 2006 9:33 pm

    Coen schreefColonIk hoopte zo te zien waar het speakerdraad langsheen liep.


    Als je de 4 schroeven van de speaker los draait kun je toch zien in welke richting de draden lopen?
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo feb 05, 2006 9:48 pm

    Hmm dat kan natuurlijk ook nog hè... Dat was niet zo slim van mij. Ik ga het nu meteen even proberen.

    Edit: Hij loopt dus door de ijzeren balk naar links toe (voor de rechter speaker dan :)) je zou dan verwachten dat die door de middenconsole liep langs de handrem kabels maar daar heb ik destijds geen speakerdraad zien lopen toen ik de armsteun en bakje eruit haalde. Wie weet meer?
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 49 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten