Vindt die beige kap van Cabrioletkappen verreweg het mooist. Kan natuurlijk komen doordat het mijne MGF is, die daar afgebeeld wordt
Beetje door oude berichten aan het snuffelen en kom zomaar m'n wagen tegen, ver voordat ik het forum ontdekt had
Wel iets minder happy na al dat commentaar natuurlijk, maar zal bij het volgend event m'n hardtop thuis laten
