



Andros schreefColonKunnen we het feestje dan niet beter omdopen in "de Walenrit" ?





ttdesign6 schreefColonGezien het vele plannen, rijden en voorbereiden is er vanaf dit jaar een ''entree'' van €5,- per auto.


Coen schreefColonAndros schreefColonKunnen we het feestje dan niet beter omdopen in "de Walenrit" ?
Of Wallenrit en rij door Amsterdam...



Andros schreefColonNou, ik loop zelf wel met de gedachten om eens een ritje dwars door de Nederlandse hoofdstad uit te zetten. Start ergens bij het Amsterdamse bos, tourke langs oud-Zuid, de Pijp, centrum (incl Wallen), Jordaan, café van Baantjer etc om via de IJ-tunnel naar Noord te gaan, raceje door het Waterland met finish op Marken. Binnenkort eens tijd voor zoeken en de animo peilen. Is wat werk maar lijkt me doenbaar
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.