ttdesign6 schreefColonZoals eerder aangegeven kan ik er helaas niet bij zijn
Hi Tom,
Tja.....such is life
Greetz,
Jan

ttdesign6 schreefColonZoals eerder aangegeven kan ik er helaas niet bij zijn



mgf_stefke schreefColonHerhaling vatbaar

Sjonnie schreefColonmgf_stefke schreefColonHerhaling vatbaar
Hi Stefan,
Alleen als jij weer "front runner" wilt zijn![]()
Greetz,
Jan

Sjonnie schreefColonttdesign6 schreefColonZoals eerder aangegeven kan ik er helaas niet bij zijn
Hi Tom,
Tja.....such is lifeJe hebt een mooie rit gemist. Moeten we nog wel even het klokje regelen
Opsturen?
Greetz,
Jan



ttdesign6 schreefColonIs goed Jan, tenzij je naar mijn rit eind september wil komen![]()

Mr. Dj M. schreefColonHeeft er iemand nog foto's gemaakt gedurende de dag?

Andros schreefColonJup, niet overdreven veel maar we hebben er wel.
Wordt vandaag nog aangevuld




Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.