
is video één: http://www.youtube.com/watch?v=_Ges_NJGCeg
Veel plezier, oordoppen in voor Camiels Larini, daar wilde ik niet langer achter hangen, deed letterlijk pijn aan de oren het rechte stuk opkomend en dat met helm op...









MGF schreefColonLeuke filmpjes! Je hebt lekker doorgereden zo te zien. De uitlaat van Camiel is inderdaad lekker luid, dat viel op het filmpje van binnenuit niet zo op.![]()
@Erik: erg mooie foto's! Klein puntje: de Photoshop radial blur (?) op de eerste foto zou ik achterwegen laten en ik vind ze fraaier zonder kader. Zandvoort is inderdaad een fijne plek om te fotograferen!

ErikB schreefColonExige mk1 .... en is geen "on track" shot














Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.