.... 'k Heb er nu toevallig ook één liggen, net zoals de ontluchtingsschroef




Bruno schreefColonLaat ons hopen dat, met knallen, niet de distributieriem wordt bedoeld...........afkloppen !!!!!!



Sander schreefColonNog "positief" nieuws wbt de HGF, ik heb (nog) een directe mogelijke oorzaak gevonden![]()
Het kapotte ontluchtingsdopje van de radiateur (waar alle ellende mee begon) is denk ik al lang kapot geweest. Ik denk dat omdat ik daarnet de kap open had staan en het licht zo viel dat er boven de radiateurontluchting een hele waas van aangedamte koelvloeistof zat. Op de rand van het metaal is de lak zelfs aangetast zodat er er roestvorming is opgetreden. Dat zal niet van een weekje zijn. Als er geen (niet genoeg) druk opgebouwd kan worden in het koelsysteem zal het water gaan "koken" dat kan er voor gezorgt hebben dat de pakking stuk is gegaan.


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.