Zo, weer heel thuis geraakt na een kleine omweg via Turnhout. Tja, benzine is ook nodig en waar vind je dat goedkoper dan bij de zuiderburen

Iig een hele leuke avond gehad al zijn er organisatorisch wat kleine puntjes geweest welke vanavond al besproken zijn. Volgend jaar weer, liefst wel met een fatsoenlijk plaatsje op de markt zodat wij ook gezien worden naast de motoren. De streek is er iig mooi genoeg voor. Ow ja, en laat die flikken eens doorrijden, beetje scheuren mag wel op zo'n rit he
